📢 فستیوال آموزشی و اجتماعی “شهروندان آینده”
📢 فستیوال آموزشی و اجتماعی “شهروندان آینده”
مدرسه الف آفرین با افتخار اعلام میکند که قصد دارد در راستای اهداف آموزشی و پرورشی خود، فستیوال “شهروندان آینده” را برگزار کند.
🎯 هدف فستیوال:
✅ ارتقای آگاهی اجتماعی و پژوهشی سرگرمی
✅ تقویت مهارتهای دانشآموزان
✅ ایجاد بستری برای مشارکت والدین، معلمان و مسئولین
🏛 موضوعات اصلی فستیوال:
🌍 حقوق بشر
🌱 محیط زیست
❤️ همدلی و مشارکت اجتماعی
🧠ذهنیت های ما
📌 در این فستیوال، پروژههای دانشآموزی و برنامههای متنوعی معرفی خواهند شد.
✨ اهمیت فستیوال “شهروندان آینده”
🔹 ۱. فرصتی برای نمایش خلاقیت و توانمندی دانشآموزان
🎨 بستری برای نمایش استعدادهای دانشآموزان و ترویج آگاهی اجتماعی
🔹 ۲. ایجاد ارتباط مؤثر بین دانشآموزان، والدین و مسئولین
👨👩👧👦 تعامل و گفتگو میان مدرسه، خانوادهها و مسئولین آموزشی
💡 ارائه راهکارهای خلاقانه برای حل مسائل اجتماعی و تربیتی
🎯 اهداف فستیوال “شهروندان آینده”
📌 ۱. آگاهیبخشی به دانشآموزان و خانوادهها درباره مسائل اجتماعی و فرهنگی و پژوهشی و سرگرمی
📌 ۲. تقویت مهارتهای اجتماعی و رهبری دانشآموزان از طریق فعالیتهای گروهی و نمایش خلاقیتها
📌 ۳. تشویق به مشارکت اجتماعی و ارتقای حس مسئولیتپذیری در برابر مسائل محیط زیستی و اجتماعی
📌 ۴. تقویت روابط میان مدرسه، والدین و مسئولین و ایجاد فضایی برای تبادل نظر درباره اهداف آموزشی
مراحل فستیوال “شهروندان آینده”
🏫 مرحله اول: در مدرسه برگزار میشود و دانشآموزان در یک فضای آموزشی و خلاقانه، پروژههای خود را ارائه خواهند داد.
🏞 مرحله دوم: در ارسباران برگزار شده و به بستری گستردهتر برای ارائه، مشارکت و تعامل تبدیل میشود.
🌍 مرحله سوم: در بستر بزرگ منطقه ۳ برگزار شده و شاهد حضور گستردهتر دانشآموزان، والدین و مسئولین خواهیم بود.
✨ این فستیوال فرصتی ویژه برای رشد، یادگیری و همکاری دانشآموزان، والدین و معلمان خواهد بود. منتظر حضور پرشور شما هستیم! 🚀
اسامی منتخبین شورای دانش آموزی
🪴✨پسران عزیز الف آفرین
بر خود لازم می دانیم پس از برگزاری پرشور انتخابات شورای دانش آموزی، از مشارکت شما عزیزان و همچنین ارائه برنامه توسط تمامی کاندیداهای محترم تشکر نماییم.
📚🙋🏻 اسامی منتخبین شورای دانش آموزی به شرح ذیل می باشد:
🔸آرتین محمد بیگی
🔸آرسین بیات
🔸دانیال کربلایی
🔸محمدپارسا خزایی
🔸پارسا نیکجو
📌✨🌿🌸امیدواریم با همفکری و همکاری اعضای شورای جدید، بتوانیم در جهت ارتقاء برنامه های آموزشی و پرورشی مدرسه گام های موثرتری برداریم.
دپارتمان زبان انگلیسی
دپارتمان زبان انگلیسی
یادگیری مبتنی بر بازی GBL یک رویکرد آموزشی است که از اصول بازیها برای ارتقاء فرآیند یادگیری استفاده میکند. در یادگیری مبتنی بر بازی، محتوای آموزشی و هدفهای آموزشی در طراحی یک بازی یکپارچه میشوند، به طوری که خود بازی ابزاری برای کسب دانش، مهارتها و درک میشود.
دانش آموزان مجموعه ی الف آفرین چهار مهارت زبانی Listening , Speaking , Reading & Writing را با روش GBL تجربه می کنند.